Komunikat Związku Gmin Dolnej Odry w sprawie obowiązku oznakowania pojemników na odpady zmieszane
Szanowni Państwo,
w związku z obowiązkiem wynikającym z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gmin członkowskich Związku Gmin Dolnej Odry, zamieszczamy komunikat informacyjny, dotyczący obowiązku oznakowania pojemników na odpady zmieszane.
W najbliższych dniach, pracownicy Spółki Gmin Dolnej Odry na zlecenie Związku Gmin Dolnej Odry będą kontrolować oznakowanie pojemników na odpady zmieszane.
W przypadku stwierdzenia braku oznaczenia, na pojemniku zostanie umieszczona specjalna naklejka informacyjna z przypomnieniem o obowiązku trwałego oznakowania pojemnika adresem nieruchomości.
Naklejki nie będą oznaczeniem pojemnika przez pracowników, lecz formą upomnienia dla właściciela nieruchomości do jego prawidłowego oznakowania.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!